WEBINÁRIUM: Flottamenedzser

2 napos intenzív tréning

20 évesek lettünk, ünnepeljen velünk! Szülinapi akció*
Születésnapi akciónk keretén belül képzésünkre minden 3. fő ingyen regisztrálhat.
Az akció időtartama: 2020. augusztus 3-31.

126 000 Ft
Az ár az áfát (27%) nem tartalmazza.
Cikkszám: 89005042


Információ

Képzés típusa: Webinárium
2020-09-09 - 2020-09-10


Webináriumi napok:

2020. szeptember 9. (09.00 – 16.00) és
2020. szeptember 10. (09.00 – 13.00)

Jelentkezési határidő:
2020. szeptember 8.

Előadók:
Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft

Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)

Miért aktuális a téma?

Magyarországon az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt a céges üzemeltetésű járművek aránya, így folyamatosan növekszik a kereslet a flottamenedzserek iránt. Kifejezetten flottamenedzseri képzés egyetlen oktatási intézményben sem folyik, így a flottamenedzserek – más irányú végzettségük után – a gyakorlatban kénytelenek elsajátítani a szakma fortélyait.

A járműpark optimális üzemeltetése, stratégiai döntések, költségcsökkentési javaslatok, okos Cégautó Szabályzat, a GDPR előírásainak megfelelő flottakövetés – egy jó flottamenedzsernek már közel sem csak a járművek üzemeltetésével és annak adminisztrációjával kell foglalkoznia! A Fleet Manager-re a beszerzési, kiválasztási folyamatban is aktív döntés előkészítő szerep hárul!

Intenzív képzésünk mindebben segít Önnek!

Hogyan tud részt venni a webináriumon?

Technikai információk a webináriummal kapcsolatban

  • Webináriumunk a világon bárhonnan megtekinthető számítógép, laptop vagy akár tablet segítségével, online kapcsolaton keresztül.

Részvétel a webináriumon:

  • A webinárium megrendezése előtt a résztvevő számára a jelentkezéskor megadott e-mail címre küldjük a hozzáférési adatokat.
  • A webinárium megtekintésére a böngészőn keresztül nyílik lehetőség.
  • Előfordulhat, hogy a böngészője nem támogatja a webinárium lejátszását. Ebben az esetben a megküldött linken keresztül elérhető válik egy .exe fájl, melynek segítségével a letöltés után telepítés nélkül indítható a webinárium.

Minimális rendszerkövetelmények:

  • Internet-hozzáférés (vezetékes, vezeték nélküli egyaránt)
  • Webináriumunkat támogatja a legtöbb operációs rendszert (Windows, MacOS, Linux)
  • Webináriumunk elérhető a legnépszerűbb böngészőkből (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari)*
  • Webináriumunk elérhető a legtöbb Android és iOS alapú tabletről

*Amennyiben probléma adódik a webinárium elérésével, kérjük, próbálja meg frissíteni böngészőjét.

Amennyiben nem tudja elindítani a webináriumot, úgy kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon.

Miért érdemes részt vennie a tanfolyamunkon?

Mert az intenzív képzésen a lényegre koncentrálunk: részletesen átvesszük a költségcsökkentési, beszerzési, biztosítási, adminisztrációs kérdéseket
Mert a tanfolyam során külön konzultációs lehetőséget is biztosítunk, így egyéni kérdéseire a szakértőink személyre szabott választ adnak.
Mert lépésről lépésre bemutatjuk azt is, milyen elemekből kell összeállítani egy minden lehetséges kockázatra kitérő, szakszerű Cégautó Szabályzatot!

Részletes program

1. tantermi nap: 2020.szeptember 9. (09.00 – 16.00)

Előadó: Csizmadia Péter

Állapotfelmérés szakszerűen – KPI-ok felállítása

  • Milyen KPI mutatókat érdemes felállítani?

Stratégiai döntések

  • Saját autó vásárlása vagy gépjárműpark bérlése? Előnyök, hátrányok
  • Új vagy használt autó?
  • Lízingeljünk?
  • Mit lehet és érdemes kiszervezni?

Beszerzési kérdések

  • Hogyan néz ki a hatékony beszerzési folyamat? Tendereztetés, kiválasztás, szerződéskötés, megrendelés és utómunka.
  • Car Policy: a beszerzés kiindulópontja a jó Cégautó Szabályzat
  • Ami a sikeres szerződéskötéshez kell – jogi ismeretek a beszerzéshez

Hatékony, gyors adminisztrációs rendszer – miképp építsük fel?

  • A flottaadatok nyilvántartása. Karbantartási nyilvántartások
  • Üzemanyag-fogyasztási nyilvántartás

A gépjárműpark optimális üzemeltetésének feltételei 1.

  • Járműkövetés a gyakorlatban. Mire használhatóak a flottakövető rendszerek a flottakövetésen túl? Mikor alkalmazható flottakövető megoldás, figyelembe véve a GDPR előírásait?
  • Költségcsökkentési lehetőségek. Trendek a céges flották üzemanyag-felhasználásában. Az üzemanyagkártya

Egészség és biztonság

  • A biztonsági felszereltség rendszeres felülvizsgálata
  • Rendszeres vezetéstechnikai képzések szervezése
  • Mi a flottamenedzser teendője baleset esetén?

Biztosítási kérdések

  • Ki miért felel? A Car Policy jelentősége: a jármű használatából adódó költségkockázatok megosztása
  • Kommunikáció a biztosítótársaságokkal
  • A cégautóadó szabályai
  • Áfa-visszaigénylés – mire kell különösen odafigyelnünk?
  • A maradványérték meghatározásának szabályai

 

2. tantermi nap: 2020. szeptember 10. (09.00 – 13.00)

Előadó: Krucsó Mária

A gépjárműpark optimális üzemeltetésének feltételei 2.

  • A cégautóhoz és a magánhasználathoz kötődő adószabályok
  • A céges gépjármű magáncélú használatának adóvonzatai – a céges és a magánhasználat elkülönítése
  • A saját gépjárművel történő munkába járással kapcsolatos költségtérítés

 

Korábbi résztvevőink mondták a képzésről:

„Sok hasznos és gyakorlati információhoz jutottam az előadóktól és a többi részvevőktől.”

„Véleményem szerint kiváló két nap volt. Sok olyan témát is érintettünk, és hallottam olyan új, érdekes információkat, amikkel ugyan nem én foglalkozok flottán belül, de érdekes lehet és lényegesen érinti a területemen végzett feladatokat, döntéseket. Igen hasznos volt, sok gyakorlati tapasztalatot jelentett.”

Információ

Képzés típusa: Webinárium
2020-09-09 - 2020-09-10


Webináriumi napok:

2020. szeptember 9. (09.00 – 16.00) és
2020. szeptember 10. (09.00 – 13.00)

Jelentkezési határidő:
2020. szeptember 8.

Előadók:
Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft

Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)