Telefonos értékesítés az online vásárlási őrület közepette? Igen.

Fórum Média 2020-03-09

A sales szakma – azon belül is a call centeres értékesítés, azaz a telesales – az elmúlt évtizedben sokat fejlődött, a megváltozott piaci feltételek és az online vásárlás térnyerése miatt azonban vitathatatlanul nehezebbek lettek az értékesítés körülményei.

A jó kommunikációs készség, agilitás, terhelhetőség, kereskedelmi érzék alaptulajdonságok ehhez a szakmához, de ez még nem garancia a sikerre. Mitől lesz egy call center operátor sikeres? Hogyan kezelhetőek a negatív fogyasztói ellenérvek és a váratlan helyzetek? Hogyan előzhető meg a call centeres munkatársak kiégése? Ebben nyújtott segítséget legújabb tréningünk, melyet 2020. március 3-án, a CEU Konferencia Központban tartottunk.

Intenzív, célzottan az értékesítési eredmények növelését szolgáló technikákra fókuszáló képzésünk előadója, Ötvös Krisztián (Partner, Managing Director-Sales, Global Leading Conferences, már hosszú évek óta foglalkozik a telesales szakterületével. Előadónk a képzés tematikáját előzetes igényfelmérés alapján alakította ki. Milyen kérdésekkel foglalkoztunk? Álljon itt néhány a sok közül:

  • Milyen kihívások elé állítja a telefonos értékesítést az online vásárlás térnyerése? Hogyan fordíthatjuk az esetleges nehézségeket az előnyünkre?
  • A hideghívás tényleg az értékesítés fekete báránya? Melyek a jól működő hideghívásos technikák?
  • Hogyan érjük el a döntéshozót?
  • Milyen jól működő technikákkal tudunk új kontaktokat szerezni?
  • Melyek a kerülendő és a kifejezetten javasolt szófordulatok, kérdések?
  • Hogyan kezeljük hatékonyan az ügyfelek kifogásait?

 

Engedjék meg, hogy megosszunk Önökkel is pár véleményt, melyeket a képzés résztvevői írtak a tréningről:

 

„Lehengerlő, lelkes, humoros előadásmód.”

 

„Mindenre kiterjedő előadást láttunk, hallottunk. Sok jó ötletet és megoldást tudtam kiszűrni az egész napos előadásból.”

Köszönjük a jelentkezéseket és az aktív részvételt, oktatónknak pedig a rendkívül színes, gyakorlati képzést.

 

 

Dr. Pőcze Edina
Termékfejlesztési Vezető