Karrier

A Forum Media Group nemzetközi cégcsoport magyarországi leányvállalata, a Forum Média Kiadó Kft. budapesti munkavégzéssel keres teljes munkaidőben munkatársat

Termékmenedzser – szerkesztő munkakörbe

Feladatok:
• A Kiadó pénzügyi témájú szakmai kiadványai (cserelapos kiadványok és magazinok, szakmai folyóiratok) kapcsán a szerkesztői feladatok ellátása
• A Kiadó termékeinek (döntően előfizetéses kiadványok, valamint képzések és konferenciák) gondozása, folyamatos fejlesztése a szakértő szerzők, illetve előadók segítségével
• A Kiadó portfóliójához tartozó termékek promóciós anyagainak megírása
• Az elért eredmények (árbevétel és profit) monitorozása, szükség esetén javaslattétel azok javítása érdekében
• Piaci ismeretek szerzése útján új szakmai kiadványötletek és képzésötletek kidolgozása

Elvárásaink:
• Felsőfokú végzettség
• Tárgyalóképes angol nyelvtudás
• Előnyt jelent: pénzügyi végzettség, illetve kiadói-szerkesztői területen szerzett 1-2 éves szakmai tapasztalat
• Magabiztos, tökéletes helyesírás
• Jól strukturált és szervezett munkamódszer
• Csoportorientált munka, de egyidejűleg magas fokú önállóság
• Gyors felfogóképesség, precizitás, jó elemző- és fogalmazási készség
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek


Amit kínálunk:
• Biztos, hosszú távú munkahely egy nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező európai médiacsoportban, fejlődési lehetőségekkel
• Bevezetés a kiadói ismeretekbe, valamint a szakmai és személyes előmenetel támogatása
• Jó hangulatú munkahely, fiatal, dinamikus csapat, érdekes szakmai kihívásokkal

Figyelem! Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Kérjük, jelentkezéséhez csatolja motivációs levelét, fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével!

Jelentkezését az alábbi címre várjuk: edina.poecze@forum-media.hu

 

Telefonos Értékesítő munkakörben
 
Feladat:

  • a FORUM MÉDIA CSOPORT szakkönyveinek és szaklapjainak, vagy képzéseinek és konferenciáinak aktív értékesítése céges ügyfeleink számára
  • megrendelések rögzítése, kezelése a teljes folyamatot átölelően (hívás, rögzítés, utókövetés)
  • az értékesítési lehetőségek felfedezése és kiaknázása minden folyamatban
  • az Ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése
  • a számukra releváns szolgáltatások bemutatása és ajánlása
 
Szükséges ismeretek:

  • minimum középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • Kiadványok vagy tréningek és konferenciák telefonos vagy személyes vagy B2B értékesítésében szerzett tapasztalat előnyt jelent
 
Személyes tulajdonságok:
  • jó kommunikációs készség
  • magabiztos határozott fellépés
  • közvetlen és ügyfélorientált
  • törekszik a folyamatos fejlődésre
  • jó csapatjátékos
  • jól kezeli a változásokat
 
Amit kínálunk:
 
  • Gyakorlati információk:
  • 32 órás munkaviszony
munkarend:
hétfőtől-csütörtökig 9:00-16:00,
pénteken 9:00-13:00
 
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület, központi elhelyezkedés, Metro megálló mellett
 
Kérjük, hogy jelentkezéséhez csatolja fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát a margit.csavolszki@forum-media.hu
 
Jelentkezési határidő: 2019. április 25.