Hatékony értékesítés a Call Centerben

Intenzív, interaktív képzés értékesítési vezetők és call centeres értékesítők részére

39 900 Ft
Az ár az áfát (27%) nem tartalmazza.
Cikkszám: 8725


Információ

Szeminárium (Tantermi képzés)
2020-03-03 09:00 - 2020-03-03 16:00

 

Előadó:

Ötvös Krisztián

Partner / Managing Director-Sales, GLC (Global Leading Conferences)

Helyszín: CEU Konferencia Központ (1106 Budapest, Kerepesi út 87.)

Jelentkezési határidő: 2020. március 2.

 

Mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és magánszemélyeknek 10% kedvezmény. Ehhez a megrendelés során a MIKRO10 kuponkódot kell megadnia.

Jelentkezési lap letöltése

Döntéshozók elérése, hatékony kifogáskezelés, sikeres értékesítési modellek? Lehetséges!

A Sales Manager tudja a legjobban, hogy a vállalatok kulcsemberei az értékesítők, hiszen rajtuk múlik, hogyan alakul a cég árbevétele és profitja. A sales szakma – azon belül is a call centeres értékesítés – az elmúlt évtizedben sokat fejlődött, a megváltozott piaci feltételek miatt azonban nehezebbek lettek az értékesítés körülményei. A jó kommunikációs készség, agilitás, terhelhetőség, kereskedelmi érzék alaptulajdonságok ehhez a szakmához, de ez még nem garancia a sikerre. Mitől lesz egy call center operátor sikeres? Hogyan kezelhetőek a negatív fogyasztói ellenérvek és a váratlan helyzetek? Hogyan előzhető meg a call centeres munkatársak kiégése?

Intenzív, kifejezetten a gyakorlatra épülő intenzív képzésünk ebben nyújt segítséget!

 

Tréningünk segítségével a call centeres értékesítők megtanulhatják:
hogyan kezelhetőek hatékonyan az egyes vevői kifogások;
hogyan állítsanak össze egy jól működő scriptet;
milyen kérdésekkel irányíthatják a beszélgetést;
milyen technikákkal fejleszthető a beszédstílusuk;
milyen meggyőzés-technikai módszereket érdemes alkalmazniuk.

 

Ízelítő a képzés témái közül:

A telefonos értékesítés sajátosságai. Az értékesítésre való felkészülés (0. lépcső)

  • Az online vásárlás térnyerése milyen kihívások elé állítja a telefonos értékesítést?
  • Beszéljünk őszintén a Call Centeres értékesítést nehezítő körülményekről!
  • A döntéshozó elérésének nehézségei, kontaktok generálása és felkutatása
  • Az értékesíteni kívánt termék/szolgáltatás az ügyfél számára nem látható
  • A mobiltelefonon hívott ügyfelek „zaklatásnak” érzik a hívást
  • A vonalas telefonok használatának csökkenése
  • Elutasítás az idő hiányára hivatkozva
  • Tudatosabb adatvédelem
  • Call Centeres értékesítés a B2C és a B2B területén
  • Hogyan fordíthatjuk az esetleges nehézségeket az előnyünkre?
  • Melyek a telefonos értékesítés továbbra is népszerű területei? Mi lehet ennek az oka?
  • A telefonos értékesítés előnyei (gyorsaság, emberközeliség, az adatbázis építésének és fejlesztésének leghatékonyabb eszköze stb.)
  • Milyen kvalitásokkal rendelkezik egy jó Call Centeres értékesítő, avagy a sikeres értékesítéshez szükséges készségek
  • Tudatos felkészülés a hívásokra
  • A fő ügyféltípusokkal kapcsolatos tudnivalók. Avagy: szerezz elegendő információt a partnerről!
  • Sales script megírása és prezentálása. Mi az a buyer persona?
  • Miként kezeljük a váratlan helyzeteket?
  • Az egyes értékesítői stílusok

Telefonos eladás: amit mondjunk – és amit ne. Kifogáskezelés és meggyőzés (1. lépcső)

  • Az első 20 másodperc fontossága – hogyan érjük el, hogy továbbvihessük a beszélgetést? A figyelem megszerzése, a kapcsolat kialakítása
  • A hideghívás tényleg az értékesítés fekete báránya? Jól működő hideghívásos technikák
  • Melyek a kerülendő kérdések és szófordulatok?
  • Mi az egyes ügyféltípusokhoz leginkább passzoló hangnem?
  • Melyek a kifejezetten javasolt és leginkább működőképes szófordulatok, kérdések?
  • Hogyan tehetjük a mondanivalónkat az ügyfél számára személyessé?
  • Az “igen utca”
  • Emocionális vs. racionális kommunikáció
  • A leggyakoribb kifogások (magas ár, „nem érek rá”, „nem én döntök” stb.)
  • Korszerű érveléstechnikai megoldások

Ne feledkezzünk meg a 2. és a 3. lépcsőről sem!

  • Ne csak az ügyféltől várjuk a döntést. Hogyan segítsük az ügyfelet a döntéshozásban?
  • Az upsell és a cross-sell
  • Visszahívások, follow up-ok. Zárás

Információ

Szeminárium (Tantermi képzés)
2020-03-03 09:00 - 2020-03-03 16:00

 

Előadó:

Ötvös Krisztián

Partner / Managing Director-Sales, GLC (Global Leading Conferences)

Helyszín: CEU Konferencia Központ (1106 Budapest, Kerepesi út 87.)

Jelentkezési határidő: 2020. március 2.