GYIK
GYIK
- Hogyan tudok rendelni?
A megrendelés regisztrációhoz kötött, így kérjük, hogy első megrendelés esetén a REGISZTRÁCIÓ menüpontban regisztráljon. A regisztrációt követően webshopunkon keresztül tud tőlünk rendelni, vagy képzésre jelentkezni.
- Hogyan regisztrálhatok?
Fiók létrehozásához, kattintson az oldal jobb felső sarkában található ikonra „Belépés/Regisztráció” lehetőségre, majd adja meg a kért adatokat.
- Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókom van a Forum Média weboldalán?
Számlázási adatait, és szállítási címét elmentheti, megrendeléseit számon tarthatja, és az előfizetéseihez járó online tartalmakat is így érheti el, emellett ügyfélszolgálati munkatársainkkal is könnyen felveheti a kapcsolatot.
- Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Hírleveleinkről a levél végén található leiratkozó linkre kattintva iratkozhat le.
- Mit tegyek, amennyiben elfelejtettem a jelszavamat?
Kérjük, kattintson a „Belépés/Regisztráció”gombra, jobb felső sarokban található, és azon belül a „Belépés” részen találja, az „Elfelejtett jelszó” lehetőséget. Írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét. A megadott e-mail címre egy linket küldünk, ahol az új jelszavát beállíthatja.
- Honnan tudhatom, hogy a megrendelés leadás sikeres volt-e?
Amennyiben a megrendelést megfelelően adta le, akkor a beérkezést követően, a vásárlásról egy megerősítő e-mailt fog kapni.
- Hány aktualizálása jelenik meg évente a cserelapos kiadványoknak?
A cserelapos kiadványokhoz évente 3-4 alkalommal küldünk frissítést.
Az olyan kiadványok esetén, ahol a könyvhöz CD melléklet is kapcsolódik, az aktualizálással együtt kibővített, illetve frissített CD-t is küldünk.
- Hogy történik a cserelapos kiadványok és a szaklapok/magazinok kiszállítása?
Szaklapok: postai úton, havi 1 alkalommal, azaz évente 12-szer. A megrendelést követően a számlát futár viszi ki az ügyfélnek egy lapszámmal együtt. Elektronikus szaklapok esetén az Ügyfél a regisztrációt követően, havonta értesítést kap az új lapszám megjelenéséről.
Magazinok: A megrendelést követően a számlát szintén futár viszi ki. Az előfizetés időtartama alatt postai úton küldjük a lapszámokat minden megjelenéskor.
Könyvek: futárszolgálat viszi ki a csomagot fuvarlevéllel a csomagolást követő 1-3 munkanapon belül. A csomag a számlát is tartalmazza, amennyiben az ügyfél nem kéri külön címre a számlát. Aktualizálásoknál a csomagolást követő 3 munkanapon belül, de már postai úton történik a kiszállítás. A csomag a számlát is tartalmazza, amennyiben az ügyfél nem kéri külön címre a számlát.
- Hogyan történik a számlázás?
A megrendelést követő 2. munkanapon kerül kiszámlázásra a megrendelt termék. Amennyiben a megrendeléskor megadott szállítási és számlázási cím eltér, akkor a termék a számlával együtt a megadott szállítási címre, szállítólevél kíséretében kerül kiszállításra.
- Kérhetem a kiszállítást postafiók címre?
Mivel futárkolléga viszi minden termékünket, illetve számláinkat, ezért sajnos postafiók címre terméket kiszállítani nem áll módunkban. Szaklapok, illetve magazinok esetében, az előfizetés során, a lapszámokat postafiók címre tudjuk küldeni.
- Hány napos átutalási határidővel tudom kifizetni a megrendelt kiadványt?
Kiadványok esetén, amennyiben az átutalásos fizetési módot választja, alapesetben 14 napos fizetési határidővel állítjuk ki számláinkat.
- Ha jelentkeztem egy szemináriumra, hogyan fogok számlát kapni róla és milyen átutalási határidővel tudom kiegyenlíteni a részvételi díjat?
A jelentkezéseket a beérkezést követően minden esetben előjegyzésbe vesszük, amiről visszaigazolást is küldünk. A számla minden képzés esetében (online, kombinált, vagy tantermi) az előadás előtt 4-5 munkanappal kerül kiállításra, 8 napos fizetési határidővel. A számla másolatát PDF-ben, az eredeti példányt pedig postai úton küldjük meg.
- Milyen egyéb fizetési módokat választhatok?
Az alapvető fizetési forma az átutalás, de fizethet bankkártyával, illetve kérheti a csomagot utánvéttel is. Ebben az esetben a futárkollégánknak fizeti ki a megrendelt termék árát, melynek plusz költsége a bruttó áron felül 300 Ft + ÁFA. Amennyiben nem áll módjában a fenti 3 lehetőség bármelyikével élni, akkor a postahivatalokban megtalálható rózsaszín csekk használatával is teljesítheti a befizetést, illetve banki készpénzes befizetéssel is élhet, mivel lehetősége van az ország bármely Raiffeisen bank fiókjában, a Forum Média Kiadó Kft. számlájára befizetni az összeget.
- Hogyan mondhatom le az előfizetésemet?
A könyvekre az aktualizáló szolgáltatás, valamint a folyóiratokra az előfizetés kizárólag írásban mondható fel, levélben, e-mailben, a vevőszámra, vagy pontos névre és címre hivatkozva. A Kiadó Általános Szerződési Feltételei a www.forum-media.hu honlapon megtekinthetőek.
- Hogyan mondhatom le a jelentkezésemet?
A képzés előtti 28. (e-szeminárium esetén az első továbbképzési anyag kiküldése – előtti 28. napig) írásban történő lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. A képzés előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a képzésen, a részvétel átruházható más személyre. Ha ez nem megoldható a teljes összeget beválthatja bármely más képzésünkre egy éven belül.
- Hogyan vehetem igénybe az előfizetésemhez járó, ingyenes szakmai tanácsadást?
A kiadványokhoz kapcsolódó ingyenes tanácsadói szolgáltatás igénybevételére addig lesz jogosult, ameddig az adott termékre érvényes előfizetéssel rendelkezik. Kérdéseit kérjük, az alábbi e-mail címre küldje meg: olvasoikerdesek@forum-media.hu A beérkező kérdések megválaszolása levélben vagy e-mailben történik. Az átfutási idő kb. 7-10 munkanap.