Flottamenedzser

2 tantermi napból álló képzés

139 900 Ft
Az ár az áfát (27%) nem tartalmazza.
Cikkszám: 8900501


Információ

Szeminárium (Tantermi képzés)
2019-10-15 - 2019-10-16

 

Jelentkezési határidő: 2019. október 14.

Képzés időpontja: 2019. október 15-16. (kedd-szerda)
Képzés helyszíne: CEU Konferenciaközpont, 1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Előadók:

  • Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft
  • Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)

Jelentkezési lap letöltése

Magyarországon az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt a céges üzemeltetésű járművek aránya, így folyamatosan növekszik a kereslet a flottamenedzserek iránt. Kifejezetten flottamenedzseri képzés egyetlen oktatási intézményben sem folyik, így a flottamenedzserek – más irányú végzettségük után – a gyakorlatban kénytelenek elsajátítani a szakma fortélyait.

A járműpark optimális üzemeltetése, stratégiai döntések, költségcsökkentési javaslatok, okos Cégautó Szabályzat, a GDPR előírásainak megfelelő flottakövetés - egy jó flottamenedzsernek már közel sem csak a járművek üzemeltetésével és annak adminisztrációjával kell foglalkoznia! A Fleet Manager-re a beszerzési, kiválasztási folyamatban is aktív döntés előkészítő szerep hárul!

 

Vadonatúj képzésünk mindebben segít Önnek!

2019. október 15-ei tantermi nap (kedd)

Előadó:

Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft

Fő témáink:

I. Állapotfelmérés szakszerűen – KPI-ok felállítása

  • Milyen KPI mutatókat érdemes felállítani?

II. Stratégiai döntések

  • Saját autó vásárlása vagy gépjárműpark bérlése? Előnyök és hátrányok
  • Új vagy használt autó?
  • Lízingeljünk? Mit kell tudni a hazai lízingszabályozásról?
  • Mit lehet és érdemes kiszervezni?

III. Beszerzési kérdések

  • Hogyan néz ki a hatékony beszerzési folyamat? Tendereztetés, kiválasztás, szerződéskötés, megrendelés és utómunka.
  • Car Policy: a beszerzés kiindulópontja a jó Cégautó Szabályzat
  • Ami a sikeres szerződéskötéshez kell – jogi ismeretek a beszerzéshez

IV. Hatékony, gyors adminisztrációs rendszer – miképp építsük fel?

  • A flottaadatok nyilvántartása
  • Karbantartási nyilvántartások
  • Üzemanyag-fogyasztási nyilvántartás

V. A gépjárműpark optimális üzemeltetésének feltételei

  • Járműkövetés a gyakorlatban. Mire használhatóak a flottakövető rendszerek a flottakövetésen túl? Mikor alkalmazható flottakövető megoldás, figyelembe véve a GDPR előírásait?
  • Költségcsökkentési lehetőségek. Trendek a céges flották üzemanyag-felhasználásában. Az üzemanyagkártya

VI. Egészség és biztonság

  • A biztonsági felszereltség rendszeres felülvizsgálata
  • Rendszeres vezetéstechnikai képzések szervezése
  • Mi a flottamenedzser teendője baleset esetén?

VII. Biztosítási kérdések

  • Ki miért felel? A Car Policy jelentősége: a jármű használatából adódó költségkockázatok munkáltató és munkavállaló közötti megosztása
  • Kommunikáció a biztosítótársaságokkal

2019. október 16-ai tantermi nap (szerda)

Előadó:

Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)

  • A cégautóhoz és a magánhasználathoz kötődő adószabályok
  • A céges gépjármű magáncélú használatának adóvonzatai – a céges és a magánhasználat elkülönítése
  • A saját gépjárművel történő munkába járással kapcsolatos költségtérítés
  • A cégautóadó szabályai
  • Áfavisszaigénylés – mire kell különösen odafigyelnünk?
  • A lízing típusai (nyílt-, zárt végű-; és operatív) és Áfa tv. szerinti minősítésük, figyelemmel az 50 %-os levonási korlátra
  • A maradványérték meghatározásának számviteli szabályai

 

Szakértő trénereink:

Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft

Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó-és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)

Információ

Szeminárium (Tantermi képzés)
2019-10-15 - 2019-10-16

 

Jelentkezési határidő: 2019. október 14.

Képzés időpontja: 2019. október 15-16. (kedd-szerda)
Képzés helyszíne: CEU Konferenciaközpont, 1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Előadók:

  • Csizmadia Péter, Car Fleet Coordinator, Graphisoft
  • Krucsó Mária, tájékoztatási kiemelt referens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály (Dél-Budapesti Tájékoztatási Osztály)