Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Kapcsos könyvek

A kapcsos könyvek egy része CD-vel, másik része CD nélkül jelenik meg a Forum Média Kiadó Kft kiadásában.

Kapcsos könyveinket futárszolgálatunk vidékre a csomagolástól számított 2, Budapestre a csomagolástól számított 1 munkanapon belül juttatja el Önhöz. A számlát a megrendelt termékkel együtt küldjük ki Önnek, melyet hagyományos banki átutalással, az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel egyenlíthet ki. Ha Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a számlát ennek megfelelően a termékkel együtt küldjük. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltér egymástól, úgy a terméket a szállítási címre küldjük ki, a számlát pedig a számlázási címnek megfelelően postai úton juttatjuk el Önhöz. Felhívjuk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy kapcsos könyvet postafiók-címre nem áll módunkban kiszállítani! Utánvéttel abban az esetben kell fizetni, ha Önnek már korábbról rendezetlen tartozása áll fenn felénk.

Aktualizáló szolgáltatás: amennyiben egyéb szándékát felénk írásban nem jelzi, úgy Ön a kapcsos könyv megrendelésével automatikusan részesévé válik rendszeres aktualizáló, illetve kiegészítő szolgáltatásunknak.

Amennyiben Ön kapcsos könyvet (a továbbiakban: alapmű) rendel tőlünk, és az aktualizálásra (azaz frissítésre) nem tart igényt, úgy felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a Kiadó nem köteles a megrendelt alapmű visszavételére és a kifizetett vételár visszatérítésére vagy a számla jóváírására. Kivételt jelent ez alól az alapműnek a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet hatálya [1. § (1) bek.] alá tartozó megrendelése. Ez esetben a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. §-a alapján Önnek a termék kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy az alapművet kifogástalan állapotban, számlával együtt indokolás nélkül visszaküldje címünkre.

Amennyiben Ön nem tart igényt a kapcsos könyvhöz tartozó aktualizáló szolgáltatásra, úgy tájékoztatjuk, hogy az aktualizálás kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a frissítést a Kiadó részére indokolás nélkül visszaküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az aktualizálás csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető vissza.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy amennyiben a kapcsos könyvhöz (alapműhöz) vagy annak aktualizálásához (frissítéséhez) tartozó CD tok vagy az annak részét képező matrica sérült, úgy az alapművet, illetve az aktualizálást nem áll módunkban visszafogadni.

Nyomtatott szaklapok

A szaklapok havonta 12-16 nyomtatott oldalon, A4-es formátumban jelennek meg. A termék árán kizárólag a szaklap egy éves előfizetése értendő. Az előfizetési év a megrendelés napjától számítandó. A megrendelt szaklapot postai úton juttatjuk el Önnek. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Ha Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a számlát ennek megfelelően küldjük.  Az éves előfizetési díjról szóló számlát az adott havi lapszámmal együtt postai úton küldjük ki a számla kiállítását követően.

A megrendelés egy évre szól. Amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk legkésőbb 14 nappal az előfizetés fordulópontja előtt írásban nem jelzi, úgy előfizetése automatikusan meghosszabbodik a következő évre. Az akciós előfizetési ár az új előfizetők első évre vonatkozó előfizetői díját jelenti. A második év előfizetési díján már a szaklap teljes – nem akciós ára értendő!

A megrendelést követően előfizetőink számára hozzáférést biztosítunk a megrendelt szaklap online tartalmához, (kivéve a  basic csomagoknál) amelynek segítségével a honlapunkról ingyenesen letöltheti az elmúlt év(ek)* lapszámait, illetve a hozzá tartozó segédleteket. Így a szaklapok tartalmát Ön elektronikus formában is tárolhatja, valamint az Önt érdeklő korábbi írásokat könnyen vissza tudja keresni.

Amennyiben Ön nem tart igényt a szaklap éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

* Az archívumban elérhető lapszámok mennyisége szaklaponként változó.

Elektronikus szaklapok

A szaklap havonta, A4-es formátumban jelenik meg Excel, Power Point és egyéb formátumú elektronikus mintadokumentumokkal. A termék megrendelése esetén a számlát postai úton juttatjuk el Önhöz. A szaklapot a megrendelést követően, a regisztráció után, az „Előfizetéseim” menüpontban éri el, továbbá havonta értesítjük a friss lapszámok megjelenéséről e-mailben. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Ha Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a számlát ennek megfelelően küldjük. A termék árán kizárólag a szaklap egy éves előfizetése értendő. Az előfizetési év a megrendelés napjától számítandó. A megrendelés egy évre szól és - amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk 14 nappal a hivatkozott év lejárta előtt írásban nem jelzi -, úgy az automatikusan meghosszabbításra kerül a következő évre. Az akciós előfizetési ár az új előfizetők első évre vonatkozó előfizetői díját jelenti. A második év előfizetési díján már a szaklap teljes – nem akciós – ára értendő.

Amennyiben Ön nem tart igényt a szaklap éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

Magazin

Éves előfizetését a megrendelést követően számlázzuk, és a kiadványt havonta, postai úton juttatjuk el az előfizetőinkhez. Amennyiben a megadott szállítási cím egyben postafiók-cím, a nyomtatott magazint automatikusan a postafiók-címre szállítjuk ki. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Ha Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a számlát ennek megfelelően küldjük.
A megrendelés egy évre szól. Amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk legkésőbb 14 nappal az előfizetés fordulópontja előtt írásban nem jelzi, úgy előfizetése automatikusan meghosszabbodik a következő évre.

Amennyiben Ön nem tart igényt a magazin éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

Egyszeri megjelenésű kézikönyvek, szoftverek, e-dokumentumok

1. Kézikönyvek, szoftverek

Kézikönyveinket futárszolgálatunk vidékre a csomagolástól számított 2, Budapestre a csomagolástól számított 1 munkanapon belül juttatja el Önhöz. A számlát a kézikönyvvel együtt küldjük ki Önnek, melyet hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Ha Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a számlát ennek megfelelően küldjük. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltér egymástól, úgy a terméket a szállítási címre küldjük ki, a számlát pedig a számlázási címnek megfelelően postai úton juttatjuk el Önhöz. Utánvéttel abban az esetben kell fizetni, ha Önnek már korábbról rendezetlen tartozása áll fenn felénk.

2. E-dokumentumok

Az e-dokumentum egy elektronikus formátumú terméktípus. Az e-dokumentum egy pdf kiterjesztésű szöveges részből – általában a jogszabályi háttér magyarázatából –, valamint egyénileg szerkeszthető, Word vagy Excel formátumú mintadokumentumokból, táblázatokból és/vagy hatályos jogszabályok gyűjteményéből áll. Megrendelés esetén a számlát a megrendelést követő 3 napon belül küldjük meg. 

Tájékoztatásul közöljük a kiadványok áfa tartalmát, csomagolási és kiküldési költségét:

Kiadványtípus - áfa mértéke

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozóval vagy kibővített on-line tartalommal (CD/ minisite). Szoftver termékek - 27%

On-line termékek (e-dokumentumok, on-line szaklapok) - 27%

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozóval vagy kibővített on-line tartalommal (CD/minisite) megjelenő könyvek esetén - 27%

Szeminárium - 27%

 

Kiadványtípus - Nettó csomagolási és kiküldési költség

 Kapcsos könyvek elektronikus adathordozó nélkül – nettó 3.490 Ft+5%

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozó nélkül bővített on-line segédletekkel – nettó 3.490 Ft+27% áfa

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozóval (CD). Szoftver termékek – nettó 3.490 Ft+ 27% áfa

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozóval (CD). Szoftver termékek bővített on-line tartalommal: - nettó 3.490 Ft+27% áfa

Nyomtatott szaklapok on-line tartalom nélkül( basic) - 4490 Ft+5% áfa

Nyomtatott szaklapok kibővített on-line tartalommal, éves csomagolási és kiküldési díja - nettó 4490 Ft+27% áfa

Nyomtatott magazinok kibővített on-line tartalommal, csomagolási és kiküldési díja- nettó 4490 Ft+27% áfa

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozó nélküli könyvek esetén, kibővített on-line tartalommal-nettó 3.490 Ft+27% áfa

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozóval megjelenő könyvek esetén -  nettó 3.490 Ft +27% áfa

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozóval megjelenő könyvek esetén kibővített on-line tartalommal- nettó3.490 Ft+27% áfa

 

Rendezvényeink, képzéseink részvételi feltételei

Jelentkezését a rendszerünkben történt rögzítés után e-mailben visszaigazoljuk. A részvételi díj befizetésére szóló átutalásos számlát a képzés indulása előtt 5 nappal állítjuk ki. A számlát postai úton küldjük ki ügyfeleink részére, ajánlott és elsőbbségi küldeményként, illetve a számla képet pdf formátumban is megküldjük az ügyfél által megadott e-mail címre. A képzés előtti 28. (e-szeminárium esetén az első továbbképzési anyag kiküldése – előtti 28. napig) írásban történő lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. A képzés előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a képzésen, a részvétel átruházható más személyre. Ha ez nem megoldható a teljes összeget beválthatja bármely más képzésünkre egy éven belül. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a rendezvény megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Amennyiben állandó on-line szemináriumunk valamelyikére jelentkezik, úgy ebben az esetben a számlát a jelentkezés napján kiállítjuk, a szeminárium anyagának eléréséhez az adatokat kiküldjük.

Csoportos kedvezmények
Amennyiben egy cégtől többen jelentkeznek, 2 jelentkező esetén 5%, 3 jelentkezőnél 10%, 4+ jelentkezőnél 15% kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból.

 

Egyéb tudnivalók

1. Érvényesség

A Megrendelő és a Forum Média Kiadó jelenlegi és jövőbeni üzleti kapcsolatát az "Általános szerződési feltételek" megrendeléskor érvényes formátumában felsorolt pontjai határozzák meg.

2. Szerződéskötés és visszavonás

A Forum Média Kiadó köteles a Megrendelő által leadott megrendelést az ajánlatban feltüntetett feltételekkel, szállítási vállalással teljesíteni. A weboldalon esetlegesen előforduló elírás, megjelenési hiba, számítási tévedés miatt a Megrendelő jogosult a megrendelés visszavonására, illetve a Kiadó által tévesen feltüntetett termékáron történő vásárlásra.

3. Szállítás

Amennyiben a Megrendelő egyéb kéréssel nem fordul Kiadónkhoz, akkor az általa megrendelt terméket raktárunkból a Megrendelő által feltüntetett címre futárszolgálat szállítja ki. A szállítási határidőre vonatkozó feltételek érvényüket veszítik abban az esetben, amennyiben a szállítási feltételek változásáról a Megrendelő nem értesíti a Kiadót.

4. Esedékesség, fizetés és késedelem

A vételi ár esedékessége a megrendeléssel azonnal életbe lép. A Megrendelő banki átutalással, bankkártyás fizetéssel, illetve utánvéttel rendezheti a számlát. Amennyiben a Megrendelőnél fizetési késedelem jelentkezik, úgy a Forum Média Kiadó érvényesítheti rá a Magyar Nemzeti Bank által közzétett mindenkori Jegybanki alapkamatnak megfelelő késedelmi kamatot. Amennyiben a Forum Média Kiadó a hátralékból származó kára bizonyíthatóan magasabb a fentiekben jelzettnél, úgy jogot formál ennek érvényesítésére.

A vevő/megrendelő a megrendelés aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy késedelmes fizetés esetén a számlához és annak megfizetéséhez kapcsolódó – követeléskezeléshez szükséges – személyes adatait (név, elérhetőség) a számla rendezése és a követelés kezelése céljából megbízási szerződés alapján a behajtó cégünk részére továbbítsuk.

5. Tulajdonjog fenntartása

A megrendelés alapján szállított termék mindaddig a Forum Média Kiadó tulajdonában marad, amíg annak ellenértékét a Megrendelő ki nem egyenlíti.

6. Hiányszavatosság és felelősség

Amennyiben a Forum Média Kiadónál történt vásárlással, vagy szolgáltatással kapcsolatban bármilyen hiányosság mutatkozna, úgy a Kiadó fenntartja a jogot, hogy a hiánypótlást saját belátása szerint rendezze.

Amennyiben a Forum Média Kiadó hiányosságát bármely okból nem képes pótolni, vagy meghatározott határidőn belül teljesíteni, úgy a Megrendelő jogot formálhat a megrendeléstől való visszalépésre, illetve a kifizetett vételi ár visszatérítésére.

Amennyiben a fentiekben leírt eseteken kívül a megrendelés teljesítésében más hiány nem jelentkezik, úgy Megrendelő ilyen jellegű, egyéb igényeit a Forum Média Kiadó nem köteles figyelembe venni. A Forum Média Kiadó nem vállal felelősséget azon termékek, rendezvények tartalmáért, amelyekkel kapcsolatban a hiányosságok a szállítási feltételekből, illetve egyéb, a Kiadón kívül álló okokból adódhatnak, valamint a Megrendelő nyereségkiesése és anyagi kára esetén sem. Amennyiben a Forum Média Kiadó felelőssége valamely esetben kizárható, úgy a fentiek vonatkoznak annak alkalmazottaira, illetve képviselőire.

A Forum Média Kiadó írásban beérkezett panasz esetén vállalja, hogy a bizonyítottan gyártási hibás terméket a termék visszaérkezésétől számított 8 napon belül díjtalanul kicseréli.

7. Adatvédelem

A Megrendelőt a Forum Média Kiadó részletes tájékoztatásban részesíti az általa termékrendeléskor, előadásra való jelentkezéskor megadott személyes adatainak feldolgozásáról és felhasználásáról a weboldalunkon elérhető Adatkezelési Szabályzat útján. A rendszerünkben tárolt adatokat bizalmasan kezeljük. Adatokat harmadik személynek a Kiadó nem ad ki. Az adatok kezelése mindenben megfelel az alábbi jogszabályok valamennyi rendelkezésének:

8. Promóció

A Megrendelő megrendelésével hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott elérhetőségekre a Forum Média Kiadó Kft. tájékoztató anyagokat küldjön termékeiről, szolgáltatásairól.

9. Ingyenes szakértői tanácsadói szolgálat

Amennyiben Ön valamely szaklapunk vagy cserelapos könyvünk bővített csomagjának előfizetője, vagy olyan egyéb kiadványt vásárolt tőlünk, amely magában foglalja az ingyenes szakértői tanácsadói szolgáltatást (a továbbiakban: Szolgáltatás), úgy lehetősége van az Ön által megrendelt kiadvány témájához kapcsolódó egyéni kérdését szakértő szerzőnknek feltenni. Önnek nincs más dolga, mint a Kiadó elérhetőségeire elküldeni a kérdését, szakértő szerzőnk válaszát Ön legkésőbb 10 munkanapon belül írásban garantáltan megkapja. A szolgáltatás igénybevételének feltétele: a cégnév, a vevőszám (amely a számla bal felső sarkában található külön keretben) és az e-mail cím megadása, ahová válaszunkat küldhetjük.

A szolgáltatás keretei:

  1. A Szolgáltatás előfizetéses kiadványok esetén csak az előfizetés időtartama alatt vehető igénybe.
  2. A Szolgáltatás kizárólag a megvásárolt kiadvány témájába illeszkedő kérdésekre terjed ki.
  3. Ügyfeleink a szaklapok esetében legfeljebb évente öt, kapcsos könyvek esetén évente négy, egyéb kiadvány esetén a megrendeléstől számított 1 éven belül legfeljebb három alkalommal vehetik igénybe.
  4. Tanácsadásunk célja, hogy egy-egy kérdésben iránymutatást adjon arra vonatkozóan, hogy a megoldást pontosan hol és milyen jogszabályi alapok szerint kell keresni. A 3. pontban leírt keret érvényes abban az esetben is, amennyiben egy megkeresésen belül több kérdés érkezik, vagy ha az adott ügyben újabb kérdés merülne fel.
  5. A Szolgáltatás nem terjed ki a szakértővel való személyes vagy telefonos konzultációra, illetve vállalati vagy intézményi dokumentumok, iratok felülvizsgálatára.

 

10. Követeléskezelés

  1. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával önként és kifejezetten hozzájárul a rá vonatkozó személyes adatok kezeléséhez. Az adatkezelésre és feldolgozásra, valamint az adatok megismerésére kizárólag az Szolgáltató és munkatársai jogosultak a szolgáltatás nyújtása és az esetleges tartozások, követelések behajtása érdekében felmerülő célból és mértékig. A Szolgáltató az Ügyfél személyes adatait a szolgáltatás fennállta alatt, illetve a jogviszony fennállása alatt, valamint amennyiben az Ügyfél fizetési késedelembe esett, úgy a Szolgáltató felé fennálló tartozásának kiegyenlítéséig jogosult kezelni és feldolgozni.
  2. Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy amennyiben a Szolgáltatóval szembeni fizetési kötelezettségét nem szerződésszerűen teljesíti és a Szolgáltató az Ügyféllel szembeni követelése behajtása érdekében követeléskezelő céget vagy jogi képviselőt vesz igénybe, úgy ezek részére jogosult az Ügyfél adatainak továbbítására. A követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő az Ügyfél adatait a Szolgáltató által adott megbízás alapján a követelések behajtása céljából, a Szolgáltató és a követeléskezelő cég megállapodásában rögzített ügykezelési idő lejártáig, illetve a követelés ezen időtartamon belül való sikeres behajtásáig kezeli.
  3. A követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő a továbbított adatokat peres, peren kívüli és nem peres eljárásokban igényérvényesítés céljából is kezelheti. A továbbított adatokat a követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő munkatársai ismerhetik meg. Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy a követelés behajtása érdekében és keretében a követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő az Ügyfélről a már rendelkezésre bocsátott adatokon túl további adatokat gyűjtsön (pl. az Ügyfél új címének, vagy a nyilvános telefonkönyvben szereplő telefonszámának rögzítése). A Szolgáltató az Ügyfél adatait az alábbi követeléskezelő cégnek, illetve az alábbi jogi képviselőnek jogosult továbbítani:

Credit Controll Kft. (1133 Budapest, Váci út 110.)

Dr. Patyi és Társa Ügyvédi Iroda (1136 Budapest, Hegedűs Gy. u. 16. fszt. 8.)

  1. Behajtási díj

Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy amennyiben a Szolgáltatóval szembeni fizetési kötelezettségét nem szerződésszerűen teljesíti és a Szolgáltató az Ügyféllel szembeni követelése behajtása érdekében követeléskezelő céget vagy jogi képviselőt vesz igénybe, úgy behajtási díj jogcímén köteles megfizetni:

0 - 30 000 Ft közötti tartozás    esetén               3 000 Ft + Áfa

30 000 Ft feletti tartozás esetén            5 000 Ft + Áfa-t.

 

© Forum Média Kiadó Kft 2019 - Minden jog fenntartva